Умови оплати


Оплата за Товар за згодою Сторін здійснюється такими способами:


-передоплатою надісланою на банківські реквізити або ж платіжну картку, надані Продавцем.


- інтернет-оплатою зі знижкою 1% здійсненою через систему оплат WayForPay (тільки для замовлень вартістю більше 5000 грн).



Оформити замовлення Ви можете самостійно на сайті. Для цього необхідно додати товари до кошика (звертаємо Вашу увагу, що діє обмеження щодо ваги товару - замовити можна товар, вага якого менше 30 кг), вказати їх необхідну кількість, внести дані для відправки та здійснити оплату. У вартість замовлення відразу додається фіксована ціна доставки (нарахована відповідно до фактичної та об'ємної ваги Вашого замовлення). Вартість доставки клієнт оплачує згідно тарифів встановлених міжнародним перевізником.


Після оформлення замовлення на номер телефону та на електронну пошту, які Ви вказали, надійде повідомлення із реквізитами для оплати.


УВАГА! Для юридичних осіб і підприємців: тимчасово ми не можемо виставити офіційні рахунки для проведення оплат всім юридичним особам і підприємцям. 


Зверніться на нашу інфолінію, щоб уточнити інформацію щодо товару, який бажаєте замовити і в якій кількості.




Знижка 1% за умови оплати на суму від 5 тисяч гривень


Знижка розміром 1% надається за умови замовлення на суму більше ніж 5000 грн за умови повної оплати онлайн.


Технічні рекомендації для здійснення оплат онлайн:


1) для покупок в інтернеті картку потрібно розблокувати для оплат онлайн. Це легко та швидко зробити в банку, який видав вам картку.


2) встановити достатній ліміт для оплат онлайн. Це потрібно зробити самостійно в онлайн банкінгу або через інфолінію чи чат з банком.


Для оплат через GooglePay/ApplePay все вищеперелічене теж актуальне, оскільки це електронні гаманці, які прив'язані до тої ж платіжної картки.


Умови доставки


При оформленні замовлення ви можете обрати зручний для Вас спосіб доставки: Нова пошта (кур'єром до дверей/до відділення).


Доставка посилок до 30 кг здійснюється нашим міжнародним партнером Tax Free Club з Польщі (Варшава). 


Посилки можна відстежувати за посиланням: cn.tfc.eu для цього достатньо лише вказати номер свого замовлення.


Термін опрацювання та відправки замовлення складає 2 робочих дні* з моменту фіксації оплати. 



Звертаємо вашу увагу на те, що вказано термін відправки. Просимо не плутати з терміном доставки.


На жаль, у період епідемії COVID терміни доставки можуть бути довшими, ніж зазвичай. 


Після приєднання оплати до замовлення Ви отримаєте смс-повідомлення, що оплату успішно зафіксовано.


Якщо доставка товару, який висвітлюється на сайті як наявний, не відбудеться вчасно, ми попередимо Вас і повернемо кошти.


Вартість доставки оплачується клієнтом згідно тарифів транспортної компанії додатково (при отриманні/відправці замовлення). 


Після того, як замовлення було відправлено, ви отримаєте ТТН у смс-повідомленні та на e-mail, а також Ви отримаєте сповіщення від системи Нової Пошти.


Це дозволить відстежувати статус відправки на сайті Нова Пошта, а також дізнатись вартість доставки. 


Врахуйте, що замовлення на відділенні зберігається лише 5 або 7 днів ( в залежності від того чи Ви є клієнтом НП). 


Після закінчення терміну на 5-ий /7-ий день фіксується автоповернення. 


Також Ви можете скористатись послугою самовивозу зі складу. Для Вашої зручності Точка видачі товару діє у Львові за адресою:


Львівська область, Малехів, вул. Вокзальна 4. Працює Точка видачі товару з понеділка по п’ятницю від 09:00 до 18:00. Субота - 10:00-14:00. Неділя - вихідний. 


Телефон: +38 067 234 67 77. Просимо телефонувати перед приїздом на Точку видачі. 


Послуга самовивозу доступна для товарів, які на сайті мають позначку "Відправка сьогодні"


Шановні клієнти, під час отримання у відділенні Нової Пошти, у Точці видачі або під час доставки кур'єром потрібно ретельно оглянути вміст Вашої посилки. 


Переконайтесь,що наявні та цілісні всі одиниці замовленого товару. 


За умови огляду вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти, не в присутності менеджера Точки видачі або не в присутності кур’єра відправник та перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.


Шановні клієнти, колір виробу може відрізнятися від того, що ви бачите на екрані. 


Це може бути пов'язано з налаштуваннями вашого екрану.


Шановні клієнти, для Вашої зручності просимо зареєструватись на нашому сайті.* Це дозволить мати доступ до особистого кабінету. 


Там Ви зможете легко перевіряти статус свого замовлення, історію всіх попередніх, переглядати товари додані до улюблених, а також зручно оплатити замовлення онлайн. 


*після реєстрації на пошту, яку Ви вказали, надійде пароль. Будь ласка, введіть його для доступу до особистого кабінету. 


Обмін та повернення


Товар, який був куплений в інтернет-магазині fotel, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 робочих днів з моменту його отримання. Таке право Вам гарантує Закон України «Про захист прав споживачів».


Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:


-товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;


-з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;


-при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;


-комплектація товару.


У разі повернення або обміну без поважної причини вам доведеться оплатити зворотню доставку.


Якщо ж буде виявлено заводський брак, ми покриємо додаткові транспортні витрати.






Умови повернення/обміну:


Повернення товару належної якості:


Про своє рішення обміняти або повернути товар належної якості повідомте нас, будь ласка, письмово, надіславши листа на info@fotel.com.ua. Додайте фото товару, його артикул та номер замовлення. Такий запит буде розглянуто протягом 14 робочих днів. Товар і його упакування повинні бути збережені у своєму первинному і цілісному товарному вигляді, обов’язкова наявність наклейок та штрих-кодів. Після отримання поверненого товару та підтвердження його цілісності ми повернемо Вам кошти протягом 1-5 банківських днів.


Повернення товару неналежної якості:


Після виявлення невідповідності товару характеристикам, заявленим на сайті (заводський брак, пошкодження), необхідно в письмовій формі на info@fotel.com.ua повідомити продавця про виявлений дефект. Такий запит буде розглянуто протягом 14 робочих днів. У разі підтвердження заводського браку, ми повернемо кошти на платіжну карту покупця (з якої була проведена оплата) протягом 1-5 банківських днів.




visa mastercard