Умови оплати


Оплата за Товар за згодою Сторін здійснюється такими способами:


- передоплатою надісланою на банківські реквізити, або ж платіжну картку, надані Продавцем


- інтернет-оплатою зі знижкою 1% здійсненою через систему оплат WayForPay (тільки для замовлень вартістю більше 1000 грн).




Оформити замовлення Ви можете самостійно на сайті. Для цього необхідно додати товари до кошика, вказати їх необхідну кількість, внести дані для відправки та здійснити оплату.


Після оформлення замовлення на номер телефону та на електронну пошту, які Ви вказали, надійде повідомлення із реквізитами для оплати. 


УВАГА! Для юридичних осіб і підприємців: прохання не проводити оплату до виставлення офіційного рахунку нашою бухгалтерією!  


В іншому випадку ми не можемо вам гарантувати виставлення податкових і видаткових накладних.






Знижка 1% при оплаті онлайн


Знижка розміром 1% надається за умови замовлення на суму більше ніж 1000 грн.


Технічні рекомендації для здійснення оплат онлайн:


1) для покупок в інтернеті картку потрібно розблокувати для оплат онлайн. Це легко та швидко зробити в банку, який видав вам картку.


2) встановити достатній ліміт для оплат онлайн. Це потрібно зробити самостійно в онлайн банкінгу або через інфолінію чи чат з банком.


Для оплат через GooglePay/ApplePay все вищеперелічене теж актуальне, оскільки це електронні гаманці, які прив'язані до тої ж платіжної картки.






Умови доставки


Зручний спосіб доставки Ви можете обрати при оформленні замовлення.


Ми відправляємо замовлення кур'єрською службою Нова Пошта по території всієї України. У випадку онлайн оплати (Приват24, Visa/MasterCard, Apple/GooglePay) термін відправки складає 5 робочих днів з моменту оплати. 


Вартість доставки оплачує клієнт при отриманні товару згідно тарифів встановлених перевізником.


Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу на те, що кур'єрська служба Нова Пошта стягує додаткову комісію (2% від суми накладеного платежу + 20 грн) за повернення післяплати (накладеного платежу).


Після того, як замовлення буде відправлено, Ви отримаєте номер ТТН у повідомленні на номер телефону або на e-mail. Це дозволить легко відстежувати статус посилки на сайті Нова пошта. Після приходу відправлення на вказане Вами відділення, ви отримаєте SMS від компанії Нова пошта.


Відповідно до правил Нової пошти всі дзеркала і меблі повинні відправлятись в обрешетуванні.


Шановні клієнти, під час отримання у відділенні Нової Пошти, у Точці видачі чи під час доставки кур’єром потрібно ретельно оглянути вміст посилки.  Переконайтесь, що наявні та цілісні всі одиниці замовленого товару. За умови огляду вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих до відділень), не в присутності менеджера Точки видачі (у випадку самовивозу товару з ТВ ) або не в присутності кур’єра  (за умови замовлення послуги “доставка до дверей”) відправник та перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.






Також ви можете скористатись послугою самовивозу зі складу. Для Вашої зручності такі Пункти обслуговування клієнтів (Точки видачі товару) діють у Києві, Львові та Івано-Франківську за адресами:


м.Київ, вул. Якуба Коласа 25. Працює Пункт обслуговування клієнтів від понеділка до суботи з 7:00 до 22:00. 


м.Львів, вул.Княгині Ольги 112, ринок Провесінь, магазин №6 (перша алея зі сторони Аквапарку, орієнтир - "труби" Аквапарку). Працює Пункт обслуговування клієнтів від понеділка до п'ятниці з 11:00 до 19:00. Обід - 14:00 - 15:00. Субота - 11:00 - 14:00. Неділя - вихідний. 


Львівська область Малехів, вул. Вокзальна 4. Працює Пункт обслуговування клієнтів з понеділка по п’ятницю від 09:00 до 18:00. Субота - 10:00-14:00. Неділя - вихідний. Телефон: 0936193061.


м. Івано-Франківськ, пл.Міцкевича, 5 (вхід через браму). Працює Пункт обслуговування клієнтів з понеділка по п’ятницю від 10.00 до 18.00. Субота - 11.00-16.00. Неділя - вихідний. Телефони: 06770516160957051616.


Доставка замовлення до Пункту обслуговування клієнтів є платною у всіх пунктах обслуговування, крім Точки видачі товару у Малехові.


 






Обмін та повернення


Товар, який був куплений в інтернет-магазині fotel, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 робочих днів з моменту його отримання. Таке право Вам гарантує Закон України «Про захист прав споживачів».


Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:


-товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;


-з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;


-при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;


-комплектація товару.





У разі повернення або обміну без поважної причини вам доведеться оплатити зворотню доставку. Якщо ж буде виявлено заводський брак, ми покриємо додаткові транспортні витрати. 




Умови повернення/обміну:


Повернення товару належної якості:


Про своє рішення обміняти або повернути товар належної якості повідомте нас, будь ласка, письмово, надіславши листа на info@fotel.com.ua. Додайте фото товару, його артикул та номер замовлення. Такий запит буде розглянуто протягом 14 робочих днів. Товар і його упакування повинні бути збережені у своєму первинному і цілісному товарному вигляді, обов’язкова наявність наклейок та штрих-кодів. Після отримання поверненого товару та підтвердження його цілісності ми повернемо Вам кошти протягом 1-5 банківських днів.


Повернення товару неналежної якості:


Після виявлення невідповідності товару характеристикам, заявленим на сайті (заводський брак, пошкодження), необхідно в письмовій формі на info@fotel.com.ua повідомити продавця про виявлений дефект. Такий запит буде розглянуто протягом 14 робочих днів. У разі підтвердження заводського браку, ми повернемо кошти на платіжну карту покупця (з якої була проведена оплата) протягом 1-5 банківських днів.




visa mastercard
Вул. Вокзальна 4, Малехів, Львівська область
Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,5
Київ, вул.Якуба Коласа, 25
map
to top